Opgeven zomerkamp Leusen gestart

De eerste week van de zomervakantie wordt er ook dit jaar voor jou weer een super kampweek georganiseerd.
Leiding uit de PKN gemeenten uit Alphen aan den Rijn en omstreken gaan van 7-14 juli 2012 naar Leusden.

Op het terrein van de YMCA zijn er drie kampen voor de leeftijden 8-10, 11-13 en 14-16 jaar.
We kamperen midden in de bossen. Er wordt voor ons gekookt maar helaas moeten we nog wel zelf afwassen.
Het is dus geen bungalow park of hotel. Dat is ook zo leuk. Met elkaar maken we er een top week van.

Afhankelijk van je leeftijd is er een leuk en gevarieerd programma met bosspellen, zwemmen, shoppen, uitslapen en leuke activiteiten op het kamp terrein, maar er is vooral ook tijd om nieuwe vrienden te maken.

Dus wil jij wel eens iets anders dan een week thuis rondhangen, ga dan lekker mee. Samen met je vriend of vriendin of alleen.

Wij kijken uit naar een leuke vakantie week met jou.

De prijs van deze week is 130 euro.

Wil je wat meer weten? www.zomerkampleusden.nl. Of bel met Herman Schreuders 0172-477530.

Geplaatst door: Herman Schreuders op dinsdag 7 februari om 20:58 uur