Meeting zondag 12 feb

Hallo allemaal

Aanstaande zondag is het weer zo ver; na een spannende en spetterende start van het nieuwe jaar op het strand vind zondag 12 februari de eerste Meeting van het nieuwe jaar weer plaats. Als vanouds wordt deze gehouden in het gebouwtje naast de Maranathakerk en beginnen we om 19.30 uur. Chris en Jaap zullen deze keer het onderwerp voorbereiden. Benieuwd waar dat over zal gaan? Dan ben je van harte welkom! Meld je aan door een mailtje te sturen naar meeting@adventskerk.info.

Groetjes de Meeting commissie

Geplaatst door: Meeting commissie op zaterdag 4 februari om 11:53 uur