Gezocht leiders voor 12+ en LEV

Voor de 12+ en LEV zijn we op zoek naar enthousiaste mensen die ons team willen aanvullen.

12+
Tijdens de kerkdiensten is er de mogelijkheid om 1 keer per 14 dagen met elkaar te praten over wat geloven voor jongeren betekent. We proberen elkaar aan te spreken naar aanleiding van de Bijbelse verhalen of door middel van onderwerpen die jongeren zelf in kunnen brengen.

LEV
LEV betekent hart. Het gaat om het leren kennen van het hart van God, van elkaar en van jezelf.
LEV is er elke eerste zondag van de maand. Wat doen we? Aan de hand van materiaal van Youth for Christ behandelen we door middel van spellen en opdrachten iedere keer een ander thema.

Daarnaast zijn er diverse activiteiten die er voor jongeren worden georganiseerd.

Doel:
Jongeren betrekken bij de kerk en met hen leren en praten over ons geloof.

Is dit iets voor jou? We horen het graag.
We gaan graag met je in gesprek en hopen dat je je bij ons team wilt aansluiten.

Voor meer informatie ken je bellen of mailen naar:
Jan de Lange
lev@adventskerk.info

Geplaatst door: Leiding 12+ en LEV op dinsdag 31 januari om 20:20 uur - Gewijzigd op: donderdag 2 februari om 10:15