JEUGDDIENST

Hallo allemaal,
De eerste jeugddienst van 2012 komt eraan!
Op zondag 5 februari is het zo ver en we zouden het fantastisch vinden als jij er ook bij bent.
De voorganger in de jeugddienst is dominee Viezee uit Krommenie en hij zal preken rond het thema: "Sorry!"
Praiseband Choice komt om ons te laten luisteren, maar ook mee te laten zingen met prachtige praise- en opwekkingsliederen.
Neem gerust je ouders, en vrienden en vriendinnen mee, want deze jeugddienst is voor iedereen!
Graag tot ziens op 5 februari!

Hartelijke groeten van de jeugddienstcommissie.

Geplaatst door: jeugddienstcommissie op donderdag 26 januari om 14:53 uur