LEV gezellig en sportief - zaterdag 4 februari

Dag jongelui,

De jaarwisseling is al weer even achter ons en ook dit jaar gaan we weer enthousiast met LEV aan de slag!

Om het nieuwe jaar gezellig en sportief met elkaar in te luiden willen wij op zaterdag 4 februari aanstaande gezamenlijk eten om vervolgens de armen los te gooien op de bowlingbaan.

We verzamelen om 17.00u bij Jan Kees op het Hazeveld 10, eten daar en zullen rond 20.00 u afsluiten op de bowlingbaan. Vergeet je fiets niet! Graag een reactie of je wel of niet kunt komen ivm de boodschappen en reservering bowlingbaan.

De dag erna, zondag 5 februari, willen we met elkaar naar de jeugddienst gaan om 18.30 u. We verzamelen om 18.15u bij de Adventskerk.

We hopen jullie allen te zien en neem gerust een vriend/vriendin mee.

Een hartelijke groet,

Leiding LEV
Jan en Anne-marie, Hester en Jan Kees

Geplaatst door: leiding LEV op woensdag 25 januari om 21:36 uur - Gewijzigd op: woensdag 25 januari om 21:40