Jeugddienst 18 september!

De jeugddienst van 18 september a.s. staat in het teken van ‘toekomstverwachting’.

Het is best vaak in het nieuws. Het idee dat het einde van de aarde nabij is. Maar hoe laat leven we nu eigenlijk? 11.59 uur? !
Voorbeelden zijn ds. Harold Camping uit Amerika die voorspelde dat het dag des oordeels op 21 mei van dit jaar zou vallen. Hij baseerde dit op de Bijbel. Of wat denken jullie van de kalender van de Maya’s die in december 2012 afloopt.
Maar hoe moeten wij daar nu tegen aan kijken. De Bijbel heeft het ook over het dag des oordeels en over voorspellingen over het einde van de wereld.

De voorganger is ds. Vonhof (www.adventskerk.info - Gemeente - Predikanten).
Muzikale medewerking wordt verleend door de Rainbow Praiseband uit Ter Aar. De muziekstijlen die zij hanteren zijn opwekking, praise, worship en gospel.

Wij hopen u/jij te mogen begroeten op zondag 18 september
om 18.30 uur in de Adventskerk!

Namens de Jeugddienstcommissie
(www.adventskerk.info - Jeugd- Jeugddiensten of jdc@gmail.com)

Leanne Pantjes

Geplaatst door: Leanne Pantjes op vrijdag 9 september om 17:33 uur