Weblog Jeugd en Jongerenwerk gestart

Om iedereen makkelijk op de hoogte te houden van activiteiten voor jeugd en jongeren is er deze weblog. Of het nu gaat om activiteiten voor de kleinsten van de kindernevendienst, of voor 17+ers, hier is de plek om de berichten te posten.
Vraag een account aan als je op deze log wilt posten. Reageren kan sowieso.... Veel Plezier!!

Geplaatst door: Dick op maandag 24 maart om 09:11 uur - Gewijzigd op: maandag 24 maart om 22:27

Leuk dat er zo'n weblog is met al die berichten! Er gebeurt veel met de jeugd. Ik woon al een tijd niet meer in Alphen maar toch leuk om dit zo te lezen! Succes met het jeugdwerk.

Door: Ron - Datum: zondag 15 februari - Tijd: 22:32 - Verwijder reactie