SOW Clubwerk - Leiders gezocht!

Met ingang van het seizoen 2011-2012 willen wij binnen het jeugdwerk van de Adventskerk ook weer een wekelijkse SOW Clubwerk avond gaan organiseren. Het Clubwerk is naar onze mening namelijk dé manier om jonge kinderen van 7 tot 12 jaar ook buiten de zondag om met elkaar en de kerk in contact te brengen.
Om dit te kunnen realiseren zijn wij op zoek naar enkele clubleiders, en zowel jongeren van rond de twintig tot volwassenen met affiniteit voor de jeugd van onze kerk zijn meer dan welkom om hun bijdrage te leveren!

Bent u of ben jij geïnteresseerd, of wilt u/jij extra informatie hierover, neem dan contact op met Nico Oosterom, tel. 515440 of mail naar jeugdouderlingen@adventskerk.info.

Geplaatst door: N. Oosterom op zaterdag 4 juni om 20:24 uur