Verslag: The Passion 21 april

Op witte donderdag zijn we met een groepje van The Meeting naar The Passion in Gouda geweest. The Passion vertelde het lijdensverhaal van Jezus op een moderne manier. Met moderne Nederlandse popliedjes beelden bekende Nederlanders het lijdensverhaal uit. Zo speelde Do bijvoorbeeld Maria, Syb van der Ploeg van De Kast speelde Jezus en Thomas Berge speelde Petrus. Ondertussen werd er een enorm kruis (ongeveer 3 bij 6 meter) van de andere kant van Gouda naar de Gote markt gedragen, waar het hele verhaal zich afspeelde. Het was een hele leuke ervaring en iedereen was erg enthousiast. Al met al een geslaagd uitje en zeker voor herhaling vatbaar.

Geplaatst door: The Meeting op zaterdag 7 mei om 21:05 uur - Gewijzigd op: zaterdag 7 mei om 21:08

Leuk dat jullie daar naar toe zijn gegaan! Wel een heel andere manier om op Witte Donderdag bij het Paasverhaal stil te staan!

Door: Jeugdouderlingen - Datum: maandag 9 mei - Tijd: 22:02 - Verwijder reactie