Nieuwjaarsborrel Meeting 9 januari

Na alle drukte rond kerst en de jaarwisseling beginnen we Meeting 2011 met een nieuwjaarsborrel op zondag 9 januari 2010. Vanaf 19:30 ben je welkom om de anderen te ontmoeten onder het genot van een hapje en drankje. Sinds een aantal maanden wordt Meeting gehouden in het gebouwtje rechts van de Maranathakerk. Uiteraard zijn vrienden en vriendinnen ook welkom.

Graag horen we van je of je van plan bent om te komen. Je kunt ons bereiken via het mailadres meeting@adventskerk.info. Ook als je nog vragen hebt kun je hier terecht.

Geplaatst door: Robert Blijenbergh op donderdag 30 december om 09:26 uur - Gewijzigd op: donderdag 30 december om 09:31