LEV/12+ zoekt leiding

Velen zijn nog op vakantie, maar veel mensen zijn alweer terug. Langzaam wordt er in de kerk uitgekeken naar het winterseizoen. Veel activiteiten gaan alweer over een maand starten, ook het jeugdwerk. Als leiding van de 12+/LEV zijn we blij met een leuke en betrokken groep vrijwilligers.
Tegelijkertijd kunnen we nog best een paar extra mensen gebruiken. Met name voor de leiding van LEV zijn er vacatures open.

Wat is LEV? LEV is een club voor jongeren van 12 t/m 14 á 15 jaar. Ongeveer één keer in de twee weken komen zij op zondagmiddag/avond bij elkaar om in een gezellige sfeer te praten over God, geloof en de kerk. Er wordt materiaal van YFC gebruikt. Komend seizoen zullen de bijeenkomsten in de jeugdruimte van de Maranathakerk worden gehouden. Zo is er alle ruimte om d.m.v. gezelligheid en spel te praten over de Here God. Omdat er wordt gewerkt in een team, is iedereen ongeveer één keer per maand aan de beurt als leiding. Overzichtelijk én leuk.

Op dit moment zoeken we nog zeker twee a drie mensen. Vind je het leuk om met jongeren op te trekken? Hen door sport en spel te betrekken bij God, de Bijbel en de kerk? Meld je dan aan bij Jan de Lange of spreek één van de mensen van 12+/LEV aan.

Mvg,

Leiding 12+/LEV

Geplaatst door: Jan Domburg op woensdag 4 augustus om 16:02 uur - Gewijzigd op: woensdag 4 augustus om 17:05

Ik zag dat 12+ op 29 augustus weer begint! Leuk. Hopelijk hebben jullie ook leiding gevonden voor LEV.

Door: 12+er - Datum: zaterdag 21 augustus - Tijd: 15:30 - Verwijder reactie