Afsluiting seizoen 26 juni

Zaterdag 26 juni was het zover. De afsluiting van het seizoen voor 12+/LEV en The Meeting.

Om 17:00 uur starten we met een uurtje bowlen. Er werd veel gegooid en soms ook veel punten gescoord. Na het bowlen stapten we op de fiets richting de koperweg waar de barbecue al klaar stond.
Het was stralend mooi weer dus konden we in de warme zon genieten van het eten dat er in overvloed was. Op het water achter de tuin lag een vlot en dat nodigt uit om mee te gaan varen. Hoewel het soms erg spannend werd is niemand van het vlot gevallen.

Verder hebben we voetbal gespeeld en als er bij voetbal water in de buurt is is een vlot wel weer reuze handig om de bal zo af en toe weer op te vissen.

Het was een leuke avond. Fijn dat jullie erbij waren.

We wensen iedereen een fijne vakantie en hopen jullie in augustus weer te zien voor de start van een nieuw seizoen.

Groetjes....

Geplaatst door: J. de Lange op zaterdag 26 juni om 22:41 uur - Gewijzigd op: zaterdag 26 juni om 22:43