EO jongerendag 2010 - wij waren erbij

Afgelopen zaterdag (5 juni 2010) was er de
EO-jongerendag 2010.
Met een groep jongeren van 12+/LEV zijn we erbij geweest.

Samen met de Lichtkring en Maranathakerk hadden we een bus vol en zijn we met ongeveer 50 jongeren op pad gegaan richting Gelredoom in Arnhem.

Het was een stralende dag en een mooie belevenis.

Het is fantastisch om te zien dat je niet alleen bent in het geloof. We konden samen met 32.000 andere jongeren bidden en zingen voor onze God.

Hieronder een kleine impressie van de dag.

Samenzang - Dank u voor het kruis, Heer

Geplaatst door: Leiding 12+ en LEV op zondag 6 juni om 18:28 uur - Gewijzigd op: zondag 6 juni om 18:36