Uitnodiging uitje kindernevendienst

We gaan met de kinderen van de kindernevendienst weer een dag gezellig met elkaar weg.

Dat gaat gebeuren op zaterdag 26 juni.

We gaan naar het Groenendaalse bos in Heemstede.

We vertrekken om 10.00 uur vanaf gebouw Nabij en zullen rond 15.15 uur daar ook weer terug zijn.

We zoeken nog ouders die willen halen en/of brengen.

Voor eten en drinken wordt gezorgd.

Lever onderstaand gevraagde informatie op een blaadje in bij de kindernevendienst of bij:
Sjanie Fousert - Van Dijkstraat 13 - tel.: 425471
Annelies Kloppenborg - Hofzichtstraat 35 - tel.: 490224
Inge Ehlert - Lissabonstraat 13 - tel.: 490183

Je kunt je ook opgeven door een mailtje te sturen met de gegevens die hieronder gevraagd worden: r.schaft@twin-r.nl
Graag inleveren/aanmelden voor 12 juni

------------------------------------------------------------------------

Naam:

Leeftijd:

Telefoonnummer:

Allergie:

0 Ja , ik ga mee op 26 juni naar het Groenendaalse bos!

0 Ja, wij kunnen heen/terug rijden en er kunnen …..kinderen in de auto.

Geplaatst door: Leiding Kindernevendienst op maandag 24 mei om 21:04 uur - Gewijzigd op: woensdag 26 mei om 20:58