Na een aantal errors op de Adventskerksite.. hierbij een terugblik op de jeugddienst van 16 mei:

Ds. Rienstra ging voor in de dienst en ging het hebben over Pinksteren. Naast het Kerstfeest, Pasen en andere christelijke feesten lijkt Pinksteren een beetje aan de kant geschoven. Zelfs Petrus schenkt er maar een klein beetje aandacht aan in zijn preek (Handelingen 2:29-40). Terwijl vlak daarvoor het Pinksterfeest plaatsvond?! Pinksteren.. het lijkt misschien een minder belangrijk feest dan kerst etc. Maar dat is het niet. Met Pinksteren komt namelijk de Heilige Geest naar de aarde.. Jezus zendt de Heilige Geest! Hoezo Pinksteren minder belangrijk? Het is even goed een Christusfeest!

Naast een mooie inspirerende preek zongen we verschillende liederen, zoals opw. 553: Hoor ons loflied en gez.252: Wat zijn de goede vruchten. We werden begeleid door de Rainbow Praiseband die zelf ook nummers speelde en zong, van o.a. Hillsong (Everyday)!

Een goede preek! Een gave band! Een geslaagde dienst al zeg ik het zelf!

We (de jeugddienstcommissie) hopen jullie de volgende keer te mogen begroeten!
13 juni 2010 is de jeugddienst op de boerderij :D Tot dan!

Geplaatst door: Leanne op maandag 24 mei om 19:10 uur