Wanted voor de jeugddienstcommissie!

Wanted: Jij! Lijkt het jou leuk om mee te helpen bij het organiseren van jeugddiensten.. Lijkt het je leuk om liturgieen, powerpoints of posters te maken .. of heb je leuke ideeen voor een jeugddienst.. ?

Kom dan bij de jeugddienstcommissie.. een hele mond vol.. maar wel heel leuk! Al je ideeen kunnen we gebruiken en het is gewoon heel erg leuk om actief iets te kunnen betekenen in de kerk :D

Helaas zijn we nu maar met 3 leden wat het een beetje veel maakt.. maar met uitbreiding gaat het vast en zeker lukken om komende jeugddiensten te organiseren!

Lijkt het je leuk of heb je nog vragen?
Stuur dan een e-mailtje naar: jdcalphen@gmail.com

Groetjes,

Leanne Pantjes, Patricia Hoogenes en Johan Wassenaar

Geplaatst door: Leanne op zondag 18 april om 14:00 uur - Gewijzigd op: zondag 18 april om 14:01