Zingen kindernevendienst

Beste jongens en meisjes,

We hebben al best veel liedjes in de kerk gezongen, samen met de grote mensen. Dit willen we blijven doen. Daarom hebben we weer een liedboekje gemaakt met allemaal nieuwe liedjes. Dit liedboekje krijg je binnenkort mee naar huis. Veel liedjes zijn te beluisteren op de computer. Achter in het boekje staat waar je de liedjes kunt vinden.

Als je het leuk vindt, kun je deze liedjes samen met ons in de kerk komen “inzingen”. We willen graag twee keer zingen en de derde keer gaan we er een CD van opnemen. Als de CD gemaakt is, mag je deze mee naar huis nemen zodat je thuis ook kunt meezingen. Je mag de CD ook houden.

We willen graag met jullie zingen op:
1. zaterdag, 10 april van 11 tot 12 uur.
2. zondag, 18 april aansluitend op de ochtenddienst (een uurtje)
3. vrijdagavond 21 mei van 18:30 tot ca. 20:00 uur (dit is inclusief CD opnemen).

Je komt toch zeker ook gezellig meezingen? Het hoeft niet, maar we hopen natuurlijk dat er veel kinderen zullen komen. Geef je uiterlijk 7 april a.s. op bij de leiding van de kindernevendienst of via email: abc.helder@casema.nl

Met vriendelijke groet,
Leiding kindernevendienst

Geplaatst door: Mirelle Damwijk/Irene Bruijnes/Corrina Helder op zondag 28 maart om 19:28 uur - Gewijzigd op: zondag 28 maart om 19:32