LEV - Groen, groener, groenst

Kwam het door de regen, of hadden we te maken met allemaal vakantievierders..?
Vanavond (21 februari 2010) waren we met een klein, maar wel heel gezellig groepje.
Ter voorbereiding op de komende Stargames die helemaal in het teken van het milieu zal staan, hebben we het gehad over de vraag “welke voetafdruk wij door onze manier van leven achterlaten in deze wereld”.
Zijn we ons bewust van ons rentmeesterschap die we van God hebben gekregen?
We sloten af met pannenkoeken en een lekkere “fairtrade” bananasplit.

Tot de volgende LEV.

Geplaatst door: leiding LEV op zondag 21 februari om 21:14 uur - Gewijzigd op: zondag 21 februari om 21:19