Strandwandeling één week verzet

Meeting zou vandaag een winterse en frisse strandwandeling gaan maken. Gezien de waarschuwingen voor veel sneeuw en wind, lijkt het de organisatie niet verstanding om in deze omstandigheden naar het strand te gaan. Deze winterse buien zijn net teveel van het goede. Vandaar dan men heeft besloten om de strandwandeling één week te verschuiven. Wanneer het volgende week het weer ook te slecht wordt bevonden, gaan we met z'n allen naar de film. We gaan hoe dan ook iets leuks doen!

Met een vriendelijke groet,

Leiding Meeting