Verslag volleybaltoernooi Meeting

Woensdag 23 december vertrokken we met een aantal sportieve leden van de Meeting (Laurien, Leanne, Anouk, Chris, Wesley, Michiel, Christianne en Winke) voor het Regionaal Interkerkelijk Volleybaltoernooi naar Bodegraven.
In de eerste ronde mochten we gelijk aan de bak. Nog niet helemaal ingespeeld, maar wel gewonnen! Tussen de wedstrijden door werd er fanatiek geoefend en tactiek besproken. Na een aantal wedstrijden in de voorronde werden we ingedeeld in een poule. Deze teams waren behoorlijk aan elkaar gewaagd en dat leverde spannende wedstrijden op. In totaal hebben we negen wedstrijden gespeeld en ongeveer de helft gewonnen. In onze poule zijn we ongeveer in het midden geƫindigd.
Na afloop van het toernooi vertrokken we moe, maar voldaan en sommigen een paar blauwe plekken rijker naar de Triomfatorkapel in Alphen. Daar hebben we met alle deelnemers heerlijk gegeten als afsluiting van het toernooi.

Geplaatst door: Leiding Meeting op maandag 28 december om 12:38 uur

hmm.. moest die laatste foto erbij? haha. Was geslaagd.. volgend jaar oefenen en voor de winst!

Door: Leanne - Datum: maandag 28 december - Tijd: 13:46 - Verwijder reactie

Nou le, je staat er anders fantastisch op!! Zo herkennen we je weer ;) Love you!!!

Door: Plonie - Datum: zaterdag 2 januari - Tijd: 19:53 - Verwijder reactie