Strandwandeling met Meeting

Dag allemaal!

Het is bijna nieuwjaar en dan leven we alweer in het jaar 2010. Als leiding van Meeting willen wij een oude traditie in ere herstellen, wij willen een strandwandeling maken. Dit zal gebeuren op zaterdag 9 januari. We verzamelen om 19:15 op een nog te bepalen plaats. Vervolgens zullen we om 19:30 vertrekken naar een strand nabij Noordwijk. Een stevige wandeling, gezelligheid, warme chocomel en koekjes zullen ons in het winterse weer warm houden!

Wil je mee? Geef je dan snel op bij Bastiaan Stelling. Wij zoeken ook nog mensen die over een auto beschikken. Tot 9 januari!

Met een vriendelijke groet,

Jan, Eveline, Robert, Bastiaan en Winke