Een foutje in het kerkblad.....

Zoals in het kerkblad te lezen is, is er op vrijdag 18 december een kerstdiner voor 12+/LEV. In het kopje boven de tekst staat een verwijzing naar Meeting. Hierdoor zou de indruk kunnen ontstaan dat ook deze doelgroep wordt aangesproken. Hier is echter sprake van een communicatiefout. Wij zijn in de voorbereiding van het kerstdiner uitgegaan van jongeren tot zeventien jaar oud. Ons lijkt het minder verstandig om een activiteit te plannen met een te brede doelgroep qua leeftijden. Helaas geldt deze uitnodiging dus niet voor de jongeren van Meeting. Onze excuses voor de miscommunicatie.

Leiding LEV/12+

Geplaatst door: Leiding 12+/LEV op woensdag 9 december om 16:11 uur