Meeting van 8 november

Vanavond was er weer een Meeting. Dit keer in de huiskamer van de familie Blijenbergh. Bastiaan leidde het gesprek over de betekenis en de positie van de Bijbel. Een leuk gesprek met diverse invalshoeken. Robert en Eveline zorgden, met de kouder wordende dagen als inspiratiebron, voor het eten: erwtensoep en broodjes worst met zuurkool. Kortom: het was gezellig, interessant en lekker! Bij deze een hartelijke dank aan een ieder die deze Meeting mede mogelijk heeft gemaakt. Erg bedankt!

Geplaatst door: Leiding Meeting op zondag 8 november om 20:46 uur