Jongerengesprekskring weer van start

Dinsdag 29 september zijn we weer van start gegaan met de jongerengesprekskring (met 5 deelnemers dus je bent nog meer dan welkom!)

We hebben het gehad over Ezra 1 en de opdracht die de koning van Perzie gaf aan zijn Joodse ballingen om de tempel in Jeruzalem te herbouwen. Een boeiend onderwerp over roeping en ondersteuing soms via mensen en wegen die je niet verwacht. God werk is soms voor mensen niet begrijpbaar.

Geplaatst door: Robert Smits op donderdag 1 oktober om 23:57 uur