Kerstfeest kindernevendienst

Beste jongens en meisjes van de kindernevendienst,

Zondag 27 september en zondag 4 oktober worden briefjes uitgedeeld over het kinderkerstfeest van dinsdagavond
22 december. Jullie kunnen je opgeven om mee te doen met het kerstspel. We hopen natuurlijk dat veel kinderen dat ook doen, zodat het een mooie dienst wordt.

Opgeven via:
email: r.schaft@twin-r.nl of briefje inleveren bij
Irma Bout, Stellingmolen 40 of
Sjanie Fousert, v.Dijkstraat 13 of
Inge Ehlert, Lissabonstraat 13.
Uiterlijk 11 oktober.

Verdere bijzonderheden volgen later.

Met vriendelijke groet,
Leiding kindernevendienst

Geplaatst door: Leiding Kindernevendienst op woensdag 23 september om 15:01 uur - Gewijzigd op: woensdag 23 september om 15:02