Kinderen zingen enthousiast!

Het is duidelijk dat de zomervakantie voorbij is. De kerk zat weer vol en de kinderen waren met een behoorlijke groep aanwezig. Zowel in de kerk als bij de nevendienst werd uit 1 Samuel 16 gelezen. Ds. Vonhof maakte in de kerk duidelijk dat ook uit dit ingewikkelde stuk blijkt dat er geen krachten zijn die buiten God omgaan. Op Zijn verborgen manier heeft Hij alles in de hand. Ook al lijkt dat niet altijd zo...

De kinderen zongen het lied `Ja is ja, nee is nee` deels samen met de gemeente. En dat ging helemaal super!

Ja is ja, nee is nee

Refrein (2x) – Allen:
Ja is ja, nee is nee
Beloofd is beloofd
Jezus wil je helpen,
als jij in hem gelooft

Kinderen:
1. Hij is een God van Liefde
Hij houdt heel veel van jou
Hij zal je nooit verlaten
Want hij is altijd trouw

Refrein - Allen