12+ gaat weer starten.

Na een zomerstop gaat de 12+ vanaf zondag 30 augustus weer beginnen! Voor iedere jongere die naar de middelbaar onderwijs gaat t/m 15 jaar oud. We komen ongeveer één keer in de twee weken samen tijdens de preek in de morgendienst.
Het rooster kun je zien op de website. Tijdens de mededelingen wordt ook aangegeven of er 12+ is. De voorganger geeft aan wanneer het de gelegenheid is om naar de eigen ruimte te gaan. Dit is de ruimte in de toren die doorgang geeft naar het balkon.

Tot de eerste 12+!

Geplaatst door: Jan Domburg op zondag 23 augustus om 12:34 uur