BBQ 12+/LEV

Ter afsluiting van dit seizoen 12+ en LEV zijn we op 26 juni lekker gaan barbecueën.

Het was een stralende zomerse avond. In de prachtige tuin van de familie Bruijnes konden we genieten van zon, lekker eten en water.

Het eten smaakte goed en er was meer dan genoeg. De BBQ was zo heet dat het bakken veel sneller ging dan het eten. Dat maakte het vlees in ieder geval goed doorbakken.
We konden gezellig zitten in de tuin in een mooi afgesloten hoekje.

Maar er was ook een sloot en een vlot. Probeer daar maar eens vanaf te blijven!
Sommige stapte dus dapper op het vlot.
Meestal is het dan wachten tot het fout gaat. En inderdaad haalde iemand een nat pak. Maar op een warme zomeravond is dat misschien wel lekker, hè Niels?

Het was een leuke avond.

PS. Meneer en mevrouw Bruijnes, bedankt voor het uitlenen van jullie prachtige tuin (en sloot).

Geplaatst door: Leiding 12+ en LEV op zaterdag 27 juni om 14:05 uur

Hallo Allemaal, Leuk dat jullie zo'n leuke - en natte - afsluiting van het seizoen hebben gehad. Vandaag zijn er weer 6 nieuwe 12+/Lev`ers bijgekomen... Enne waarom verbaast het me nou niet dat juist Niels een nat pak haalde ;-) Gelukkig hoorde ik vanochtend in de dienst dat de wasmachine uit voorzorg al klaar stond...

Door: Dick - Datum: zondag 28 juni - Tijd: 15:16 - Verwijder reactie