Who do you want to be?

Dat was vandaag het thema van de jeugddienst. Het was wel een hele bijzondere dienst want hij vond plaats op de boerderij. Ondanks dat het regende konden gelukkig wel veel mensen de boerderij vinden, en zo hebben we samen een goede dienst gehad. In de dienst ging Ds. A. van Duinen ons voor, en vroeg ons wat voor een soort Petrus we willen zijn. Daarbij hebben we naar de volgende Bijbelteksten gekeken Marcus 14: 66-72, Johannes 21: 15-19 en naar Handelingen 4: 13-22. waarin we zien dat Petrus Jezus verloochend, maar ook dat hij van Jezus houd. En we hebben mogen inzien dat het niet verkeerd is als we soms beide petrussen zijn. En dat ondanks dat God nog steeds van ons houd en een relatie met ons wilt. Maar we hebben ook met elkaar mogen zingen, onder begeleiding van combo Inside-Out.
Aan het eind van de dienst hebben we nog met elkaar van een heerlijke lunch mogen genieten.

We hopen jullie bij de volgende dienst ook weer te zien!

Groetjes van de Jeugddienstcommissie

Geplaatst door: Jeugddienstcommissie op zondag 14 juni om 20:04 uur

Wat een bijzondere dienst zeg! Ik heb echt genoten van het combo en de boodschap. Wat geweldig dat Jezus ons toch weer iedere keer opzoekt en ons wilt helpen om te getuigen van Zijn boodschap! Leuk dat dit zo georganiseerd is!

Door: Sjaak Verbree - Datum: dinsdag 16 juni - Tijd: 17:59 - Verwijder reactie