BBQ 12+ en LEV

Hallo allemaal,

Het schooljaar is alweer bijna voorbij en de zomervakantie is aanstaande. Lekker genieten van het mooie weer en de vrije tijd. Misschien heb je wel een bijbaantje en verdien je wat extra geld voor de vakantie.
Voor dit alles gaat beginnen willen we als LEV en 12+-groep het jaar goed en gezellig afsluiten. Dit willen we doen door op vrijdag 26 juni met elkaar te gaan barbecuen. We doen dat op de Koperweg 23 waar de festiviteiten om 19:30 los zullen barsten. Uiteraard kunnen we jouw gezelschap daarbij niet missen. Daarom ben je van harte uitgenodigd! Als je een vriend of vriendin mee wil nemen mag dat altijd. Het is wel goed om van tevoren even door te geven of je wel of niet komt.

Als leiding kijken we uit naar een gezellige avond met een grote groep jongeren. Geef je snel op!

Met vriendelijke groet,

Leiding van LEV en 12+