Dagje uit Kindernevendienst

Zaterdag 04 Juli is het weer zover. Dan organiseert de leiding van de kindernevendienst weer een superleuk uitje. We hopen uiteraard dat ook dit jaar weer veel kinderen van de partij zullen zijn. Opgeven voor dit uitje kan, en wel op zondag 31 Mei en zondag 14 Juni. Na de ochtenddienst zal er in de ontmoetingsruimte leiding van de KND staan waarbij u uw kind(eren) kunt opgeven. Telefonisch opgeven mag ook en wel bij:

Mirelle Damwijk: tel 425803, Heleen Stigter: tel 495250 of Wilma de Jong: 476275

Geplaatst door: Leiding Kindernevendienst op maandag 25 mei om 23:36 uur