LEV - Fotofeest

Treinen, eenden, skatebaan, van alles moest er op de foto, en ehh..... wel zo snel mogelijk. Het team dat het snelst alle juiste plekken op de foto kreeg had gewonnen.
Tim, Lucas, Jaap in het ene team, Sanne, Denise, Richard en Niels in het andere.
Welk team er uiteindelijk gewonnen had? Tja, als de leiding zelf de spelregels niet blijkt te snappen, een lastig te beantwoorden vraag. Dus, vooruit, allemaal de eerste prijs vanavond.

Daarna gekeken naar afbeeldingen van Jezus. Welk beeld hebben wij van Jezus? Ons beeld van Jezus bepaalt mede ons beeld van God. Zie afbeelding "preek van de week".

Het was de laatste keer LEV voor de zomervakantie. Daarom sloten we af met gezellig gourmetten in een heerlijk zonovergoten tuin.

Alvast fijne vakantie allemaal en tot na de zomer.

Geplaatst door: Heleen, Diana, Anne-Marie en Jan op zondag 24 mei om 21:50 uur

Leuk dat op deze manier de start van LEV voor dit seizoen kon worden afgerond. Complimenten voor de leiding. En leuk te zien op de foto's dat de jongeren het naar hun zin hebben!

Door: Dick - Datum: dinsdag 26 mei - Tijd: 23:27 - Verwijder reactie

EEn nieuwe activiteit en gelijk al zoveel jongeren, fantastisch!! Hopelijk allemaal weer tot volgend seizoen!

Door: Gerrit-Jan de Wilde - Datum: zondag 31 mei - Tijd: 13:36 - Verwijder reactie