Pinksterproject kindernevendienst

De kindernevendienst volgt dit jaar het pinksterproject van VERTEL HET MAAR (de methode waar we elke zondag mee werken). We gaan in het pinksterproject op reis met Samuel en ontdekken steeds iets nieuws over de Heilige Geest. Zo mogen we leren dat de Heilige Geest er al was en er ook nu nog voor ons is.
Als je op reis gaat neem je een rugzak mee. Die hebben de kinderen de eerste zondag gekregen en in de loop van het project maken we steeds iets wat in de tas gaat mee op reis.

We hebben er als leiding voor gekozen om het project deze keer alleen in de kindernevendienst te volgen en niet in elke kerkdienst erbij stil te staan. Zondag 19 april zijn we met het project begonnen en tot en met 1e pinksterdag werken we elke zondag aan het project. Op 1e pinksterdag zullen we wel een korte uitleg geven van het project in de kerkdienst. En dan krijgen de kinderen ook de gevulde rugzak mee.

Geplaatst door: Leiding Kindernevendienst op zondag 3 mei om 22:48 uur