Koken voor het goede doel!

Zoals u waarschijnlijk wel weet, gaat er een groep jongeren aankomende zomer naar Roemeniƫ om daar de handen uit de mouwen te steken en vakantie te vieren met Roemeense leeftijdsgenoten.
We hebben al verschillende acties gehouden om geld op te halen, zodat we in Roemeniƫ nuttige zaken kunnen kopen die voor hen van belang zijn.
Gelukkig is er al een mooi bedrag opgehaald, maar we zijn er nog niet!!

Met de groep jongeren hebben we het plan opgevat om voor u te gaan koken!!
Op de woensdagen 20 en 27 mei willen we voor u een driegangen diner bereiden.
De jongeren gaan met elkaar koken en zullen u wat heerlijks voorschotelen.
De locatie waar u kunt komen eten is op basisschool Het Baken.
Vanaf 18.45 uur wordt u welkom geheten met een drankje en een hapje waarna het diner volgt. De kosten van deze avond zijn 15 euro p.p.
Wilt u ons steunen en een avondje culinair genieten dan kunt u zich opgeven bij:
Kirsten Bruijnes tel. 414023 of via de mail edwinkirsten@wanadoo.nl
Op de avonden is er plek voor 25 personen.

We hopen u op een van de avonden te mogen ontmoeten!!!

Geplaatst door: Kirsten Bruijnes op maandag 20 april om 23:16 uur