Een telefoontje....

'tring, tring, tring, triiiiiiiiiiiiiing.'

- Hallo?
- Hey hallo! Ik bel even of je meegaat naar de EO-jongerendag?
- Ja natuurlijk! Wanneer is het?
- Op zaterdag 13 juni in het Gelredome Arnhem.
- Oké! Mag ik een vriend meenemen?
- Maar natuurlijk, iedereen is welkom!

Dit is zomaar een telefoontje over de EO-jongerendag. De aanmeldingen komen één voor één binnen. Wie zich nog wil aanmelden moet snel zijn! Laat voor donderdag 16 april even weten of je meekomt. Je bent van harte welkom! En uiteraard mag je ook een vriend of vriendin meenemen.

aanmelden via: jandomburg@hotmail.com

Geplaatst door: Jan Domburg op maandag 13 april om 20:03 uur - Gewijzigd op: maandag 13 april om 20:05