Kindergelegenheidskoor

Beste kinderen van de kindernevendienst,

Vorig jaar hebben we voor de afscheidsdienst van de oudste kinderen van de kindernevendienst die naar de middelbare school gaan, een kinderkoortje opgericht en heel mooi een paar liedjes gezongen onder leiding van Simon Stelling. Het was zo mooi en daarom willen we dit graag opnieuw doen. Hiervoor zijn natuurlijk weer zangers en zangeressen nodig. De afscheidsdienst zal dit jaar plaatsvinden op zondag 5 juli 2009.

We gaan hiervoor ook weer oefenen, samen met Simon Stelling. De oefendata zijn op de volgende 3 zondagen, aansluitend op de morgendienst: 14, 21 en 28 juni 2009. Papa en/of mama mogen na de dienst blijven (er wordt voor koffie/thee gezorgd) of ze mogen je na een uurtje weer ophalen.

Je zingt toch zeker ook lekker mee? Dan kunnen we de oudste kinderen een mooi muzikaal afscheid geven.
We hopen dat velen van jullie enthousiast zijn en mee zullen doen.

Graag jezelf even opgeven voor 10 mei a.s.

Je kunt je op zondag aanmelden bij de leiding van de kindernevendienst of je kunt mailen / bellen naar:

Mirelle Damwijk (j.damwijk@casema.nl) / tel. 0172-425803 of
Corrina Helder (abc.helder@casema.nl) / tel. 0172-653882

Geplaatst door: Mirelle Damwijk / Corrina Helder op woensdag 8 april om 22:02 uur - Gewijzigd op: woensdag 8 april om 22:04