Mannenkoor De Gouwestem in Concert

Op vrijdagavond 5 oktober zal het Christelijk Waddinxveens Mannenkoor "De Gouwestem"optreden in de Adventskerk.
Medewerking aan dit concert zal worden verleend door The Martin Mans Formation, Mark Brandwijk op orgel en vleugel en Jantine Kalkman op trompet.
Naast eenvoudige, bekende en geliefde geestelijke muziek, worden ook licht populaire klassieke stukken tot groot enthousiasme van koorleden en publiek uitgevoerd.
Kaarten zijn verkrijgbaar via www.vriendenvandeadventskerk.info

Geplaatst door: Maaike Lilipaly-Westdijk op donderdag 23 augustus om 17:09 uur