Informatie - gasten

Gasten welkom in de Adventskerk

In de zomerperiode maar ook op andere momenten heten we op zondag gasten die in Alphen of omgeving verblijven van harte welkom in de kerkdiensten.

De kerkdiensten vangen aan om half tien (zomer) en tien uur (winter). De kerk is een half uur van te voren open. Voor de allerkleinsten is er oppas achter in de kerk. En de grotere kinderen t/m groep 8 zijn welkom bij de kindernevendienst. Tijdens de dienst worden de kinderen opgeroepen om te verzamelen. Uw kinderen kunnen dan gewoon aansluiten. Na de preek komen ze weer terug. Voor de komende week zijn er de volgende diensten:

zo 21 apr10:00Ds. L. van Rikxoort Er is koffie drinken na afloop van de dienst
Jeugddienst
17:00Ds. L. van Rikxoort
Evensong

Meer informatie
Informatie over de plaats en ingang(en) van de kerk vindt u hier: route.adventskerk.info. Tijdens de kerkdienst wordt voornamelijk uit het nieuwe liedboek gezongen. Maar lied- en bijbelteksten worden getoond via de vier beamers in de kerk, zodat u zonder bundels kunt meezingen en lezen. Voor vragen kunt u altijd mailen naar info@adventskerk.info. Ook kunt u de uitgebreidere beschrijving lezen. Hopelijk tot ziens!

Zie hier welke ingangen wanneer open zijn.

Plattegrond kerkzaal
Hieronder ziet u de indeling van de kerk. In het bijzonder is aangegeven waar de opgangen naar het balkon zich bevinden, waar u toiletten vindt en welke ingangen normaal geopend zijn. Informatie over veiligheid en de ontruimingsplattegrond vindt u hier.

Bekijk de kerk alvast van buiten en van binnen:

Volg de nieuwsberichten via ‘Social Media’

Meer info...

Of ontvang dagelijks nieuwe berichten per e-mail (Aanmelden):Adventskerk | Nieuws